Pomoc: Veletrh studentských firem

Josef Šmidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Úterý Březen 8 11:28:28 CET 2005

Dobrý den,

jako technik studentské firmy Antre, s. r. o. při OA Heroldovy sady
(http://www.oakhs.cz/antre) mám na starosti i "Internetovou kavárnu" na
veletrhu.
Naše škola jede celá na widlích a tak se s mým plánem prezentace linuxu
nikdo moc neztotožnil. Umožní mi použít několik počítačů, pokud
nainstaluju Linux na své vlastní hdd.
Mohl by mi prosím někdo na dobu od 20. do 24. března půjčit cca 3 hdd >
3GB? A nebo ještě lépe, půjčit kompletní počítače? Možná protislužba
umístěním reklamy, zveřejněním jako sponzora či partnera veletrhu.
Technická spolupráce vítána.

11. Mezinárodní veletrh studentských firem se bude konat na Výstavišti v
Praze - Holešovicích, máme záštitu Primátora Prahy a Prezidenta ČR.
Vystavovatelé jsou z celého světa - od Ruska po Brazílii.

Předem díky za jakoukoliv (rychlou) odpověď.
Josef Šmidrkal