5.1 zvuk

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Březen 8 22:57:55 CET 2005

IkaR wrote:
: IkaR napsal(a):
: > Muze mi nekdo poradit jak nastavit 5.1 zvuk na karce s kodekem AC'97 konkretne na MB ABIT KT7 (realtek AC'97).
: > Jiz jsem zkousel ruzne upravy ale porad to hraje jenom na predni dva repraky.
: > Jde mi o MP3 a dalsi zvuky ktera bych rad slysel ve vsech 5 bednach
: >
: > IkaR
: Tak se mi konecne po upornem boji povedlo rozezvucet 5.1 zvuk pri prahravani wav souboru pres `aplay`, ale u xmms stale stejny neuspech pustim mp3 a 2
: kanaly a smidra.
[...]
: Takze tedka zni otazka hochu jinak.... jak spravne a hlavne z jakeho smeru kopnout do xmms aby taktez poustel ty krasne mp3 do 5.1 a ne jenom od 2.0 :)
:
	Hmm, xmms je fakt nejaky divny. Resim podobny problem (jak rozseknout
6-kanalovou zvukovku na tri virtualni stereo zvukovky. Uz mi to chodi tak,
ze aplay -Dsound[123] prehrava do tech spravnych jacku, ale xmms taky nejsem
schopen nastavit. Resp. kdyz nastavim ze zvukovka neni default nebo hw:0,0,
tak se dozvim, ze

** WARNING **: alsa_setup(): Set buffer time failed: Invalid argument.

a xmms neprehrava. Co rika xmms na chybovy vystup Vam? Muj .asoundrc je nize.

-Yenya

PS.: zalamujte prosim radky ve svych mailech na <= 78 znaku.

pcm.sound1 {
        type route
        slave.pcm "hw:0,0"
        slave.channels 6