Xorg + nvidia + tv-out + fullscreen prehravani videa.

IkaR ikaruus na centrum.cz
Úterý Březen 8 22:45:28 CET 2005

Jan Fuchs napsal(a):
> 08. Mar (Tuesday) v 11:56:06 CET 2005, ikaruus na centrum.cz napsal(a):
>
>>rad vyresil delsi ne mene me paliciho problemu a to prehravani movie ve
>>fullscreenu na tv-out vystupu.
>

> http://www.mplayerhq.hu/DOCS/HTML/cs/index.html
>   http://www.mplayerhq.hu/DOCS/HTML/cs/video.html#tvout
>
> http://www.mplayerhq.hu/DOCS/man/cs/mplayer.1.html
>   http://www.mplayerhq.hu/DOCS/man/cs/mplayer.1.html#V%DDSTUPN%CD%20VIDEO%20ROZHRAN%CD%20(POUZE%20MPLAYER)

Zdravim,
takze jsem prosel vami uveden konference a i jine ktere jsem nasel, ale nejak se nedari a ad nastavuju jak nastavuju xorg.conf tak to proste nejede.
Zde je muj aktualni xorg.conf, muzete mi nekdo rict kde mam chyby ze mi to nejede a to ani tak za mi nenejedou Xka.

# Xorg configuration created by system-config-display
#Section "Monitor"
#       Identifier   "Televize"
#       HorizSync    30.0 - 180.0
#       VertRefresh  60.0 - 60.0
#EndSection
#
#Section "Device"
#       Identifier  "GeForce4Ti-TV"
#       Driver      "nvidia"
#       VideoRam    128000
#       Option      "NvAgp" "1"
#       Option      "TVStandard" "PAL-B"
#       Option      "TVOutFormat" "SVIDEO"
#       Option      "ConnectedMonitor" "TV"
#       BusID       "PCI:1:0:0"
#       Screen      1
#EndSection
#
#Section "Screen"
#       Identifier "TV"
#       Device     "GeForce4Ti-TV"
#       Monitor    "Televize"
#       DefaultDepth     16
#       SubSection "Display"
#               Depth     16
#               Modes    "1024x768"
#       EndSubSection
#EndSection

Section "ServerLayout"

#       Screen      1  "TV" 0 0
        Identifier     "Single head configuration"
        Screen      0  "Monitor" 0 0
        InputDevice    "Mouse0" "CorePointer"
EndSection

Section "Files"
        RgbPath      "/usr/X11R6/lib/X11/rgb"
        ModulePath   "/usr/X11R6/lib/modules/extensions/nvidia"
        ModulePath   "/usr/X11R6/lib/modules"
        FontPath     "unix/:7100"
EndSection

Section "Module"
        Load  "dbe"
        Load  "extmod"
        Load  "fbdevhw"
        Load  "record"
        Load  "freetype"
        Load  "type1"
        Load  "glx"
EndSection

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "kbd"
        Option      "XkbModel" "pc105"
        Option      "XkbLayout" "us_intl"
EndSection

Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse0"
        Driver      "mouse"
        Option      "Protocol" "IMPS/2"
        Option      "Device" "/dev/input/mice"
        Option      "ZAxisMapping" "4 5"
        Option      "Emulate3Buttons" "yes"
EndSection

Section "Monitor"
        Identifier   "LCD"
        VendorName   "DELL"
        ModelName    "Dell E172FP"
        HorizSync    31.0 - 80.0
        VertRefresh  56.0 - 76.0
        Option      "dpms"
EndSection

Section "Device"
        Identifier  "GeForce4Ti"
        Driver      "nvidia"
        VendorName  "MSI"
        BoardName   "NVIDIA GeForce 4 (generic)"
        BusID       "PCI:1:0:0"
        Option      "SecondMonitorHorizSync" "30-50"
        Option      "Overlay" "true"
        Option      "SecondMonitorVertRefresh" "60"
        Option      "FlatPanelProperties" "Scaling = aspect-scaled, Dithering = enabled"
        Option      "TVOverScan" "1.0"
        Option      "NvAgp" "1"
        Option      "TwinView"
        Option      "NoLogo"
        Option      "CursorShadow" "on"
        Option      "TwinViewOrientation" "Clone"
        Option      "MetaModes" "1280x1024,640x480"
        Option      "ConnectedMonitor" "CRT, TV"
        Option      "TVStandard" "PAL-B"
        Option      "TVOutFormat" "Composite"
EndSection

Section "Screen"