maildrop - signal 0x0B

Pavel Mikovski mikovski na centrum.cz
Středa Březen 9 09:14:17 CET 2005

Posunul jsem se o kus dal u problemu s maildropem:

"maildrop -d root na test.com" pod uzivatelem root je OK.

"maildrop" pod libovolnym jinym uzivatelem je OK.

"maildrop -d" pod libovolnym jinym uzivatelem je OK.

"maildrop -d root na test.com" pod libovolnym jinym uzivatelem "signal 0x0B".

Kde je problem ? Nejake prava ?

maildrop bez podpory mysql zda se funguje ok (neskonci hlaskou "signal
0x0B").