parallel cable III JTAG kompatibilni

BuFran BuFran na seznam.cz
Středa Březen 9 10:29:59 CET 2005

> Muzu se zeptat k cemu je to dobre? Puvodne jsem myslel, ze to je na prime
> propojeni dvou PC, ale FPGA je snad oznaceni pro patici procesoru, nebo se
> pletu?

nene, FPGA = Fast Programmable Gate Array, proste nejaky IO, ktery
nema v sobe nic, po JTAGu se do nej "napali" hradlova logika, a mame z
nej treba maly procesor na 100MHz :)

  S klasickym PC to ma spolecneho pouze urovne signalu, a s Linuxem pouze
ten soft, ve kterem to chce dotycny programovat :)

Co se tyce te patice, tak ta by se mela oznacovat "FPGA Socket" ale to
je dlouhe, a proto pocitacnici si to zkratili na FPGA, coz nekoliduje
s nami elektrotechniky, protoze nase obory jsou docela odlisne, amalo
kdy se stava, ze se pocitacnik setka s elektrotechnikem, nedejboze aby
to byla jedna osoba :) ...

--
Best regards
 BuFran