Fetchmail - multidrop - spadne pri neznamem uzivateli

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Březen 9 11:46:47 CET 2005

konference na ace-comp.cz napsal(a):
> Dobry den,
>
> pouzivam fetchmail a sendmail (slackware 10).
> mam na lokale nekolk uzivatelu:
>   uzivatel1 na domena.cz
>   uzivatel2 na domena.cz
>   uzivatel3 na domena.cz
>
> kdyz ale prijde do domenoveho kose posta pro uzivatele, ktery na lokale
> neexistuje:
>   aaa na domena.cz
>
> skonci fetchmail stahovani posty s nasledujici chybou:
>   reading message aaa na bbb.cz:30 of 75 (78521 octets) .fetchmail:
> SMTPerror: 550 5.1.1 <aaa na localhost>... User unknown gethostbyname
> [...]

Takže by to chtělo něco takového aby ten váš smtp (sendmail) nekontroloval zda
uživatel existuje a přijal všechno co je pro doménu @localhost no a až po
přijmutí by vyhodnotil že takový uživatel neexistuje a pošle chybu.

Takže nastavení toho vašeho smtp (prostě nesmí odmítat příjemce hned musí
všechno přijmout).

|    ICQ    179223500                    |