5.1 zvuk

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Březen 9 15:49:57 CET 2005

IkaR wrote:
: >	Hmm, xmms je fakt nejaky divny. Resim podobny problem (jak rozseknout
: >6-kanalovou zvukovku na tri virtualni stereo zvukovky. Uz mi to chodi tak,
: >ze aplay -Dsound[123] prehrava do tech spravnych jacku, ale xmms taky
: >nejsem
: >schopen nastavit. Resp. kdyz nastavim ze zvukovka neni default nebo hw:0,0,
: >tak se dozvim, ze
: >
: >** WARNING **: alsa_setup(): Set buffer time failed: Invalid argument.
: >
: >a xmms neprehrava. Co rika xmms na chybovy vystup Vam? Muj .asoundrc je
: >nize.
:
: tak dejte do toho .asoundrc
: tohle
:
: pcm.!default {
:     type plug
:     slave.pcm sound[123]
: }
:
: a melo by to fungovat.

	No, ale to budu mit natvrdo bez moznosti pustit dvakrat xmms,
pokazde prehravajici na jinem vystupu.

-Y.