5.1 zvuk

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Březen 9 21:31:58 CET 2005

IkaR wrote:
: Jan Kasprzak napsal(a):
: > : >Resp. kdyz nastavim ze zvukovka neni default nebo hw:0,0,
: > : >tak se dozvim, ze
: > : >
: > : >** WARNING **: alsa_setup(): Set buffer time failed: Invalid argument.
: > : >
: > : >a xmms neprehrava. Co rika xmms na chybovy vystup Vam? Muj .asoundrc je
: > : >nize.
: > :
: > : tak dejte do toho .asoundrc
: > : tohle
: > :
: > : pcm.!default {
: > :     type plug
: > :     slave.pcm sound[123]
: > : }
: > :
: > : a melo by to fungovat.
: >
: > 	No, ale to budu mit natvrdo bez moznosti pustit dvakrat xmms,
: > pokazde prehravajici na jinem vystupu.
: >
: A kdzy nastavite ze ma xmms pouzivat misto toho default nebo hw:0,0 treba
: ten sound1 tak vam to vypise ty chyby o tom bufferu ?

	Jo, jak pisu vyse. default i hw:0,0 funguje, sound1 ne
(zkousel jsem i zapinat/vypinat mmap a dalsi nastaveni v advanced,
ale nepomohlo).

	Ale vypada to, ze xmms si s Alsa output pluginem uplne nerozumi
i u jinych a zrejme se v teto veci neco jeste vyviji:

http://lists.xmms.org/pipermail/xmms-devel/2005-February/003025.html

(a okoli).

-Yenya