mc & ftp refresh

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Březen 10 08:17:48 CET 2005

On Thu, 10 Mar 2005 00:58:03 GMT, Slavek Banko <slavek.banko na axis.cz> wrote:

>  Pak by také bylo možné problém opravit ;-) Otázkou by ale bylo jak. Buď by
>  musel Midnight spojení udržovat (což by produkovalo 'zbytečný' provoz),

	FTP ma specialni prikaz NOOP, kdyz ho budete vysilat kazde 3
minuty, tak tam toho zbytecneho trafficu budete mit max. 20 bytu za jedno
odeslani, coz uz se limitne blizi k "nic" i na velmi pomale lince. Docela
me udivuje, ze mc nic takoveho neumi. To potom _neni_ dobry FTP klient.

	(mc nepouzivam, takze nevim, jestli je moje tvrzeni uplne pravdive)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860