Komercne: Ponuka zamestnania

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Čtvrtek Březen 10 10:00:39 CET 2005

On Wednesday 02 of March 2005 14:01, Stanislav Meduna wrote:

> 30 litrov stredoskolakovi? No neviem, neviem. Viem o par
> takych co beru 20 (zhodou okolnosti napr. jedna moderna IT
> a jedna telekomunikacna firma :)), ale nastupny 30 by
> tam isto nevyhadali.

To je pravda. A najhorsie je, ze je dnes este stale vacsina firiem, ktore
zaujima, ci budem chodit do prace ako pablb v kravate a ci mam vysoku skolu
(viac-menej je jedno aku).

Kazdopadne smerom na zapad sa to uz trosku zlepsuje a citit to aj tu v Prahe
(zil som 5 rokov v BA a mozem porovnavat).

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky