Nastaveni odesilani posty prez adsl

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Březen 10 11:53:11 CET 2005

Řekl bych, že došlo ke smíchání dvou spolu nesouvisejících informací:
Jednak, že jejich SMTP požaduje na úrovni SMTP ověření, a pak, že ADSL
jako takové používá PPPoA či PPPoE.

Pro odesílání pošty přes jejich SMTP je pro vás podstatné jen to první -
tedy to, že váš SMTP musí umět ověření vůči nadřazenému SMTP serveru.
Jestli to masqmail umí, vám již nepovím, protože to nevím.

Slávek.