postfix

Pavel Mikovski mikovski na centrum.cz
Čtvrtek Březen 10 14:00:21 CET 2005

> predpokladam ze v main.cf ne v master.cf

mate pochopitelne pravdu

> tady to bude chtit mynetwork_style = subnet

> mynetworks = vase sit (192.168.0.0/16 treba)

Tomu nerozumim. Proc tam nastavovat tohle ? to by bylo v pripade, ze
mailserver chtel vyuzivat pro odchozi postu v ramci lokalni site, ne ?

Ja ale potrebuji, aby se jine servery umely na ten muj pripojit a dorucit
tak postu do schranky, ktera je na serveru umistena.

Nicmene jsem zkusil provest zmeny, ktere popisujete a restartovat postfix a
stav je stale stejny. Na port 25 se sice pripojim, ale SMTP server se
neohlasi.