mc & ftp refresh

Honza E honza na pc234.math.cas.cz
Čtvrtek Březen 10 17:41:17 CET 2005

> Oekl bych, 3/4e dule3/4ité bude zmíniné "místní spojení". Zále3/4í na tom, zda
> (respektive za jak dlouho) váš server neeinné spojení ze své strany zavoe
> a klient (tedy MC) se i nadále domnívá, 3/4e spojení je stále navázané. MC
> pak nevidí potoebu se znovu poihlašovat a vidí jen, 3/4e se nedaoí eíst.
>
> Pozn: GNU Midnight Commander 4.5.55
Je to mozne, ze vzdaleneho stroje s FC3
se spojeni (nevim kdo/co) zavira po relativne
malo minutach necinnosti (mene nez 5min)

Nicmene na onom mistnim spojeni mi mc stavovy radek hlasi:
po 1x Ctrl+R : ftpfs: logged in, panel je prazdny
po 2. Ctrl+R : reading directory... resolving symlink...
a vidim obsah vzdaleneho adresare

Honza