barebone s Linuxem inside?

Karel Kral konve na quick.cz
Pátek Březen 11 09:19:40 CET 2005

Dobry den,

Martin Kamín ZULU napsal(a):

> Bojim se vsak nekterych veci:
> - co 5.1 zvuk (tu diskusi tady pozoruji)?
> - co televizni karty?

ja mel vzdycky stesti na bt8neco karty - takze me jeli bez problemu (ATI
TV, Mediaforte, atp.)

> - co dalkove ovladani?

lircd

> - co tiche chlazeni? 15-17 dB by melo byt fine?

Chladicu je nepreberne mnozstvi - nejaky Artic ci podobne...

> - co dodatecne aplikace pro napriklad nahravani televize v urcity cas?

pouzivam tvtime nebo xawtv - spokojenost. zrovna ted dumam nad tim, ze
kdybych nahodou koukal na novu a byly by reklamy, aby to pomoci
odchyceni VPS preplo na mnou definovany program (treba mplayer s necim
rozumejsim - treba opakovani slovicek z angliny ;-) a pak to zase
prepnout zpet.

Karel Kral
---