HORDE, RH ES 4.0, problem s prihlasenim

Petr Kincl pkincl na synergy.cz
Pátek Březen 11 10:04:43 CET 2005

Dobry den.
Po dvou dnech hledani problemu na vsech moznych webech si dovoluji otravovat zde. Nainstaloval jsem horde a imp na RH ES4.0. Za pouziti defaultni konfigurace se prihlasim jako administrator, ale pokud zmenim typ prihlasovani uzivatelu na doporuceny IMAP, tak se uz do systemu neprihlasim pod zadnym jmenem a musim vratit puvodni konfiguraci conf.php.dist, pak se tam dostanu jako Administrator. Do posty jsem se jeste nedostal. Lokalne i vzdalene mi prihlaseni pres IMAP do posty funguje (pouzivam standardni dovecot). Jsem jiz celkem bezradny, tak jsem si dovolil se zeptat :-). Hledal jsem postinstalacni postup nastaveni, ale je pouze v souboru INSTALL zminen nekolika kratkymi radky, coz nepostihuje muj problem. Zadne HOWTO jsem nenasel, doc je taky bidne, FAQ jsou hezke ale nic nerikajici.

Dekuji predem

Petr Kincl