Prekodovani zvuku

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 11 21:17:22 CET 2005

Dne čtvrtek, 10. března 2005 23:21 jste napsal(a):
> - mam zvukove soubory historicky ulozene jako MP3, vetsinou s vysokou
> 	bitrate.
> - tyhle soubory bych rad s sebou nosil do prehravace v aute, kde jsem
> 	omezen pameti, ale zase nepotrebuju uplne skvelou reprodukci.
> 	Umim prehravat mp3 i Ogg/Vorbis.
>
> Napadlo me, ze bych si ty mp3-ky mohl prekodovat treba do Ogg/Vorbis[*]
> s bitrate okolo 96 Kbit/s. To by melo byt dostacujici. Prekodovani asi
> pujde udelat nejak jako mpg321 | oggenc, ale rad bych zachoval tagy.
> Existuje nejaky program, ktery by tohle delal? Nebo musim psat skript
> [...]

kdyz honechate v mp3, tak dojde k minimalnimu zplosteni prechodovych deju, neb
se pouziva stejna velikost frame. Nedavno jsem sem neco takoveho posilal -
pouzival jsem dvoji reenkodovani s fastencc, byt se ot zda podivne, tak co se
tyce prechodaku, celkem pohoda. Vyzkousejte si sve ucho na cisle za -vbr, 1
nejhorsi a 100 je freeformat.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux