mc & ftp refresh

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Březen 11 21:39:43 CET 2005

:-D Původní tazatel hledal řešení, jak problém s obnovou odpojené složky z
FTP řešit lépe, než ukončením a novým spuštěním MC, respektive rychleji,
než přepnutím mimo složku z FTP, uvolněním VFS a přepnutím zpět, takže by
jej určitě potěšilo, když by měl pokaždé nechávat MC přes noc rozmrznout.
Pak ale hrozí, že než se k oživnuvšímu MC stihne vrátit, tak opět dojde k
odpojení složky... Ale jinak je i toto užitečný poznatek.

Slávek.