Podivne chovani sitovky

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Sobota Březen 12 11:25:59 CET 2005

Jan Houstek napsal(a):

>To jsou ISA sitovky? Zkousel jste tem modulum rucne zadat io a irq?

3C509 je bez vetsich problemu nainstalovatela kamkoli, kde je jeste ISA
slot.

1. zastrcit a v MS-DOSu otestovat nastaveni programken 3c5x9cfg.exe nebo
3dlink-id
2. vypnout PnP, parametry natvrdo
3. v BIOSu priradit natvrdo IRQ pouzite kartou pro ISA
4. nainstalovat drivery, do parametru zadar io a irq
(podobne je to i ve Windows, tahle karta rozhodne neni PnP)

Poznamka k driverum:
treba v RHEL klonech jsou v unsuported baliku  a stejne se mi nechteli
zavadet :-(

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770