Re[2]: Teorie: zabezpečený (+ mobilní) VoIP

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Sobota Březen 12 13:01:37 CET 2005

p> Toto by mne take zajimalo.
p> Je naivni predstava, propojit asterisk s nejakym operatorem ciste pres
p> internet a mit tak kompletne vyreseny jak prichozi tak odchozi hovory?

je to realne, len este nie teraz (na slovensku, mozno v cesku je
situacia ina). na slovensku este nie su pouzatvarane prepojovacie
zmluvy medzi alternativcami a slovak telecomom. v praxi to vyzera tak,
ze z VoIPu sa da volat do vsetkych sieti, ale na VoIP sa da dovolat
len z mobilov, z pevnej siete nie. tiez nejde volat z VoIPu na
specialne cisla, ako zelene inky, rozne informacne sluzby, a podobne.
imho to je zalezitost este cca pol roka az roka, kym to bude full.

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk