Zmizela pismena z programu

d.petr na post.cz d.petr na post.cz
Sobota Březen 12 20:24:28 CET 2005

Dobry vecer,
po delsi dobe jsem si spustil Rezound (program pro editaci zvuku)
a on ztratil uplne vsechna pismena. Obsahuje vsechna tlacitka,
ikonky atd., ale nezobrazi ani jedno pismeno. V menu jsou jen
prazdna policka, ta se daji normalne rozvinout do podmenu, ale
vsechno je to bez pismen. Zkratka nikde zadny napis, pismena jsou
fuc. Zkousel jsem sachovat s fonty v X, nainstaloval jsem novou
verzi Rezoundu i (nekterych) vyzadovanych balicku - nic. Pritom
vsechny ostatni programy v X se chovaji normalne a spravne. Mate
nekdo napad, kterym smerem se zamerit?

Petr

--
Levnější internet v pracovní dny již od 18:00 hod.
Surfujte s VOLNÝ!