Zmizela pismena z programu

d.petr na post.cz d.petr na post.cz
Sobota Březen 12 21:27:27 CET 2005

> Chybí nějakej font pro menu ?

   To prave nevim. A nevim, jak to zjistit. Sice nema zadny duvod
pouzivat buhvijaky font, no ale ...

> Špatně nastavené locales ?

   Ostatní programy (at s cestinou, nebo bez) normalne pisou.
Tenhle mluvil jen anglicky, tak predpokladam, ze by mu sednul
libovolny font, ktery by zkusil pouzit.

> Skuste tomu programu nastavit LANG=C pro test.

   Staci tohle napsat v xterm a pak ten program z xterm spustit?
Jestli ano, tak beze zmeny.

Petr

--
Levnější internet v pracovní dny již od 18:00 hod.
Surfujte s VOLNÝ!