Odhaleno: Zmizela pismena z programu

d.petr na post.cz d.petr na post.cz
Sobota Březen 12 23:15:04 CET 2005

> Dobry vecer,
> po delsi dobe jsem si spustil Rezound (program pro
> editaci zvuku)
> a on ztratil uplne vsechna pismena. Obsahuje vsechna
> tlacitka,
> ikonky atd., ale nezobrazi ani jedno pismeno. V menu
> jsou jen
> prazdna policka, ta se daji normalne rozvinout do
> podmenu, ale
> vsechno je to bez pismen. Zkratka nikde zadny napis,
> pismena jsou
> fuc. Zkousel jsem sachovat s fonty v X, nainstaloval
> jsem novou
> [...]

   Byly to fonty. Jenze jsem nemel sachovat smerem k jinym nebo
novejsim verzim (i kdyz "zlobivy Rezound" mam v nejnovejsi
distribucni verzi), ale dozadu. Nasel jsem na disku starsi
balicky s fonty a pres varovani jsem je nainstaloval. V X nastal
pomerne poprask, systemovy font najednou neni cesky a i v
nekterych programech je cestina zmrsena, programy maji hrozna
pisma, no, asi nevedi, jak je maji malovat. Ale Rezound je zas v
kondici. Takze pricinu znam a ted se budu snazit to nejak
porovnat.

   Dekuji vsem za pomoc.

   Petr

--
Levnější internet v pracovní dny již od 18:00 hod.
Surfujte s VOLNÝ!