Apache a indivializovane adresare

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Neděle Březen 13 16:44:44 CET 2005

On Sunday 13 of March 2005 14:21, Jaroslav Prodelal wrote:

> Urcite by to slo pomoci modulu mod_rewrite, viz.:
>
> http://httpd.apache.org/docs-2.0/mod/mod_rewrite.html
>
> a pouzite vyse zminenou promennou prostredi, nebo pripadne pokud by se
> uzivatele autentizovali pomoci HTTP AUTH, pak muzete rozlisit jeste
> podle jmena uzivatele.
>
> --ogee

Mod_rewrite jsem uz take zkousel, ale vypada to, ze si vezme promennou, ktera
je pri startu Apache, cili prazdnou :-(
HTTP AUTH se snzim, pokud mozno, vyhnout, protoze ti uzivatele opravdu, ale
opravdu nejsou technicky prilis zdatni (cest nekolika vyjimkam)

Nicmene, diky za reakci

Karel