Nagios a NRPE plugin

MaRtin mgursky na zmail.sk
Pondělí Březen 14 01:10:23 CET 2005

DD, nainstaloval som nagios server 2.0b2 z contribu. Distro MDK 10.1

V cervices.cfg mam toto:
define service {
         use                             generic-service
         host_name                       qel
         service_description             Current Users
         is_volatile                     0
         check_period                    24x7
         max_check_attempts              3
         normal_check_interval           5
         retry_check_interval            2
         contact_groups                  linux-admins
         notification_interval           240
         notification_period             24x7
         notification_options            w,u,c,r
         check_command                   check_nrpe!IPADRESA!check_users
}

PROBLEM: ak z konzoly zadam prikaz
"[martin na gucci nagios]# /usr/lib/nagios/plugins/check_nrpe -H IPADRESA
-c check_users
USERS OK - 0 users currently logged in |users=0;5;10;0
[martin na gucci nagios]#"......... tu je vsetko OK

Ale cez web rozhranie mi to hlasi "Current Users Connection refused by host"

Vie mi niekto poradit? CO mam zle alebo co vsetko treba este nastavit.
Subor hosts.cfg mam nastaveny, ostatne je zatial default, len sa ucim.
Google nieco dal ale nic co by vyriesilo moj problem.

Dakujem za akukolvek pomoc.
--

     Best regards

Martin Gursky
+421 903 141 503
ICQ 97124718
jabber: gucci na jabber.sk
Dobra nalada nevyriesi vsetky Tvoje problemy,
ale naserie tolko ludi, ze stoji za to si ju udrzat!!!