Nagios a NRPE plugin

Martin.Pustka na vsb.cz Martin.Pustka na vsb.cz
Pondělí Březen 14 09:24:36 CET 2005

Dobry den,

sice mam Nagios prekladany ze zdrojaku, ale to by nemelo vadit. Ja mam v
services "check_nrpe!check_users". IP adresu stroje definujete uz v hosts.cfg a
v definici sluzby (service) je zbytecna.

Na syntaxi check_nrpe se kdyztak mrknete do checkcommands.cfg. Mel byste tam mit
neco takoveho:

  /usr/local/nagios/libexec/check_nrpe $HOSTADDRESS$ -c $ARG1$

$HOSTADDRESS$ doplnuje Nagios podle Vasi definice v hosts.cfg.

Zdravi

Martin Pustka