substring

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Březen 14 12:16:53 CET 2005

On Mon, Mar 14, 2005 at 08:01:07AM +0100, Josef Polách wrote:

> Jen "kosmetická" -- typografická připomínka (pro někoho asi
>  opruz, netlučte mě a eříkejte mi hnidopichu):
> A vlastně ještě mezeru před jednotkou:
> 7.2 G/19 G = 60 % /mnt/media

Tohle bych označil za vzorovou ukázku toho, jak rigidním lpěním na
typografických zásadách vyrobíte zápis, který je zcela nesrozumitelný.
Kdybych si totiž měl to, co jste napsal, při čtení nějak rozdělit na
"tokeny", vyšlo by mi '7.2', 'G/19', 'G'. Teprve po delším zkoumání bych
pochopil, co tím básník chtěl vlastně říci, a začal bych mu spílat. IMHO
je v místech, kam patří tenká mezera, často lepší neudělat žádnou, než
tam vrazit plnou a učinit text nesrozumitelným.

							  Michal Kubeček