XI-626 nastavenie vykonu

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Březen 14 13:13:23 CET 2005

Dne po 14. března 2005 12:27 lyon napsal(a):
> Jenze je to jen pro 0.2.0 a starsi, takze funkcnost s novejsimi drivery
> neni nijak zarucena.

Dyť jsem říkal, že to funguje. Mám to na několika strojích.

> Pouzivam na nekolika strojich hostap od 0.2.0 a
> novejsi a prave pres private extensions to funguje bez problemu bez
> potreby cokoliv patchovat.

Ne, nefunguje. Ta hodnota v tom registru vydrží jenom do prvního resetu karty
(což může být, v závislosti na kvalitně sinálu signálu, otázka klidně i
pouhých pár desítek sekund), pak se zapne ALC a šmytec. Právě proto byl
tenhle způsob už před dobrými dvěma lety prohlášen za slepou cestu a jbohac
namísto toho napsal patch, který po každém resetu karty vrátí do registrů to
co tam bylo před ním.

Sice se taky občas někde stává, že karta hodnotu časem zapomene (kdo se hlásí
jako nový maintainer ?), ale je to zatím to jediné, co máme.

Ctirad