OpenWebmail + Postfix s vice domenami

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Pondělí Březen 14 16:56:07 CET 2005

Zdravim!

Resim takovy mensi problemek. Dostal jsem za ukol pribastlit k jednomu
soucasnemu mail serveru jeste druhou domenu. Konfigurace postfixu je
jasna. Moje predstava je, ze to udelam pres virtual_alias_domains. Tzn
vsichni useri budou mit unix account a podle virtualu se bude tridit
posta. Takhle uz sem to parkrat delal. Je to asi jen 10 uzivatelu na
nove domene. Problem nastava ale co s Open Webmailem. Nechce se mi kvuli
nemu rozjizdet to cele na vmpop3. Potrebuji nejak rozumne vysvetlit OWM,
kteri uzivatele jsou z hlavni (stare) domeny a kteri z te nove. OWM to
sice pobere, kdyz se naloguju jako "user na novadomena.com" a najede s
nastavenim pro novou domenu, jenze vzhledem k tomu, ze se i v tomto
pripade loguji vuci passwd, tak mi klidne schroupe i login "user" a pak
je vse nastaveno na starou domenu. Jeste me napadlo vytvorit virtualni
apache a mit dva nezavisle nakonfigurovane OWM, ale to mi prijde trochu
jako prasarna. Nemate nekdo lepsi napad?

Rudiik