mc & ftp refresh

Honza E honza na pc234.math.cas.cz
Pondělí Březen 14 17:35:07 CET 2005

On Fri, Mar 11, 2005 at 10:47:09PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> Nemate nahodou ty IP adresy nejake moc dlouhe? :)
to nevim, ale musim uznat, ze pod pojmem "prvni tri trojice"
jsem mel na mysli 123.456.789 :-)
takze "moje IP" ma prvni tri trojciferna cisla
(treti je, pravda, dvojciferne)
stejne jako onen stroj, ke kteremu delam ftp
a mozna je na me hodnejsi nez kdyz delam mc ze stroje
"vice se odlisujiciho" co se tyka IP

> A neleze to po ceste z "nemistniho" klienta na server skrz nejaky stavovy
> firewall, ktery to prestane bavit, ze se nic nedeje a spojeni sam zarizne?
nevim, je to mozne;

pokusil jsem se z mc 4.5.42 (rh6.2) pripojeni na server kdesi na severu
a pred chvili mi zamrzl;
mozna je tam prilis snehu, mozna ke me neni tak pratelsky,
mozna nas prestrihl nejaky fw, nevim.

Timto jen odvolavam napad, ze to v mc 4.5.42 "jeste fungovalo prijemne"

--Honza