zamezeni pristupu na nevhodne stranky

Martin Och martin na och.cz
Pondělí Březen 14 18:02:25 CET 2005

---------- Original Message -----------
From: Karel Salavec <karels na pc163.gr.ph.ct.cz>
To: linux na linux.cz
Sent: Mon, 14 Mar 2005 14:04:50 +0000
Subject: Re: zamezeni pristupu na nevhodne stranky

> Napdobne. Tuhle jsem hledal podrobnejsi dokumentaci k nejakemu programu a
> najednou na mne vyskocilo okno, ze pristup zakazan. Po chvili mi doslo, ze to
> jsou stranky Essex University :-)))

Kdysi jsem si hral s jakymsi pluginem ci co to bylo do SQUIDu,
kde byl jednak seznam zakazanych slov, ale take seznam vyjimek.
A ten Essex tam byl ve vyjimkach. :)
Takze squid, transparentni proxy, a porovnavat z databazi zakazanych slov v url.
Ta databaze byl tusim plain text soubor. :)

A pokud jde o transparentni proxy, musi to byt hodne spolehlivy stroj,
pac pri jeho poruse nebude fungovat nic...

--
Martin Och