XI-626 nastavenie vykonu

lyon linux667 na centrum.cz
Pondělí Březen 14 21:08:07 CET 2005

Na zminene pasmo ceka zrejme cela zem, nicmene CTU se nam zatim s
uspechem vysmiva. Ta 802.11a by me docela zajimala, protoze 5.8G pasmo
mi HAL pri nastaveni naseho lokalniho countrycode nepovoli a 5.3G je dle
meho nazoru vyhrazena provozu pouze uvnitr budou. Jak to tedy provozujete?
Jak je to s podporou DFS a TPC v madwifi jsem se bohuzel nikde nedocetl.
  Vzhledem k tomu, ze atherose vlastnim teprve chvili, nestihl jsem
zrejme pobrat vsechny potrebne informace, nicmene po dvou dnech hledani
v googlu jsem nebyl o nic moudrejsi. Da se o moznostech provozovani
atherosu v pseudo-802.11h rezimu nekde docist vice?

Radek Steiger
www.pvfree.net