OT: MSIE

Úterý Březen 15 10:40:15 CET 2005

Roman Fordinal <aben na webcom.sk> wrote:
> ignorovat 18% uzivatelov je dost drsne.
> uz ignorovat kedysi 3% uzivatelov bolo arogantne, ale
> ktorykolvek clovek ktory kasle na 18% ludi ktorych oslovuje, bud
> nieje dobry obchodnik, alebo to co managuje nevie managovat.

pockajme kym to bude 20% a potom sa budeme firiem s vaznymi ksichtami
pytat ci su si isti, ze to nie je prave tych 20% ludi co im prinasa 80%
zisku.

btw web robili iwebs.cz:

"Flexibilita - Jedním ze základních pravidel, kterým se řídíme, je: "Náš
 zákazník, náš pán." Jsme schopni se v maximální míře přizpůsobit
 individuálním požadavkům každého klienta."

Ja si myslim ze webove stranky vacsinou nerobite pre zadavatela ale pre
jeho zakaznikov (pokial to nie je intranet). Otazka je ci o tom zadavatel
vie.

V kazdom pripade: http://www.iwebs.cz/reference.php
mozno by stalo za to spytat sa aj majitelov dotycnych webov ci si to
myslia...
Save the whales. Collect the whole set.