Zmena presmerovani vystupu programu do souboru za jeho behu

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Úterý Březen 15 11:42:48 CET 2005

A co tak problem obejit napsanim maleho programku
(neco jako wrapper) ktery by pouze cetl std. vstup
a pracoval s logem tak jak je prave potreba?

Tedy kontrola velikosti cile a v pripade potreby vytvareni
novych souboru (x.000, x.001, x.002,...).

Nebylo by mozne je zaradit do roury, pripadne cist a zapisovat
data pres neco sdileneho, co by vytvarel prave ten wraper
s priznakem R/W aby jej mohl modifikovat a presouvat data?

Co napr. soubor typu fifo neboli pojmenovana roura?
(pouze vim ze to existuje, nekamenujte mne za mozne zmateni
pojmu, zatim jsem to nepotreboval a tedy ani nestudoval)

Ten programek by jiste mohl byt pouze na nekolik radku.

Je tato cesta mozna?

Petr