postfix

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Březen 15 14:14:47 CET 2005

Miroslav Maiksnar <mailto:ml na mixi.cz> wrote:
> Ano, takto mi to funguje. SASL je vas pritel.
>
> Doporucena cetba: http://www.postfix.org/SASL_README.html
>
> Kdyby jste mel nejake vetsi potize dejte mi vedet, ja se pokusim
> vyhrabat vic info a pripadne nejake ukazky konfigurace...

	Jen upozorňuji při implementaci (možná toho byl postfix ušetřen)
této policy se dříve jako autentizační creditentals bral řádný uživatelský
účet v systému (/etc/passwd atd.) - SASL1, zatímco dnes - SASL2 je to
naprosto jiná databáze (ovládaná via saslpasswd2, sasldblistusers2 apod.)
nemající žádné návaznosti na systémový účty... - např. MTA sendmail tento
přechod pocítil právě v této souvislosti...