OT: MSIE

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Březen 15 15:20:57 CET 2005

Roman Fordinal <aben na webcom.sk> wrote:

> vzorka je 150.000 uzivatelov za posledny tyzden:
>  Microsoft 82.45%
>  Mozilla.org 11.841%
>  !unknown! 2.71%
>  Mozilla (compatible) 1.382%
>  Opera 0.738%

a este si treba uvedomit, ze v standartnom nastaveni sa Opera hlasi ako
MSIE, to znamena ze jej podiel bude asi znacne podhodnoteny...

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |