exim, pine a Message-Id

Martin Masin masin na fzu.cz
Úterý Březen 15 15:42:47 CET 2005

On Tue, 15 Mar 2005, Michal Čihař wrote:

> Problém není v eximu, ale v Pine.

 	To se mi prave nezda. Pine pouzivam jak na serveru tak na sve
stanici. Na serveru nic nastavene nemam a nic jsme nenasel ani v
globalnich konfiguracnich souborech pine (nejsme spravcem serveru) a
presto se mi pri odesilani posty ze serveru vytvari korektni polozka
Message-Id. Tedy si myslim, ze by to melo jit nastavit na vyssi urovni,
nez na urovni pine. Domnival jsem se, ze je to vec Eximu.

> Většina klientů to umožňuje nastavit, jak je na tom Pine netuším.

 	Takovou polozku jsem nasel, ta ale ovlivnuje nenom to, co se
objevi ve From a Return-Path.

 					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  (420) 220 318 430
Institute of Physics AS CR      Fax    (420) 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html