ANNOUNCE: Acrobat 7.0

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Březen 15 18:16:40 CET 2005

On Tue, Mar 15, 2005 at 06:13:02PM +0100, Radomir Fojtik wrote:
> Jeste jsem mohl pridat odkaz na me screenshoty, napr. pro dialupisty, at
> si udelaji  alespon zakladni predstavu, coze to budou stahovat.
>
> Takze:
>
> splashcreen - http://radfoj.wz.cz/forums/acroread1.jpg
>
> otevreny dokument - http://radfoj.wz.cz/forums/acroread3.jpg
>
> nastaveni (to se mi moc nelibi, nebot jsem neprisel nato, jak zvetsit
> fonty) - http://radfoj.wz.cz/forums/acroread4.jpg

Ted jsem cetl v debiani konferenci (nevim proc to tam je, kdyz ta vec
nema ani balik v debianu) podobne tema. Nekdo upozornoval na krasny
program: evian
Zahazuji gv a xpdf. Acrobat si necham (jako vzdy) pouze na veci, ktere
jine pdf readery neprectou. Evian je hezky a maly. Balik ma 547kB.

-- Dalibor