suse 9.1 - notebook - rozliseni

Petr Hlozek petr_hl na mrp.cz
Úterý Březen 15 18:53:57 CET 2005

Dne po 14. března 2005 22:31 BODYE napsal(a):
> dostal se mi do rukou notebook ACER TM 280 a SuSE 9.1. Po nainstalování
> jedou X jen v rozlišení 640x480. Po startu mě systém vyzve abych
> nastavil rozlišení monitoru ručně. Ať nastavuji co chci jede to jen v
> 640x480 ... co dělám špatně.. nakopněte mne PLS

Dobry den,

mozna by bylo dobre kdybyste napsal jakou ma ten notebook grafickou kartu.
Jak mate nastaveny monitor? Nebere jej to nahodou jako neznamy typ a proto
radeji nastavi tak male rozliseni a nejde zmenit?

Petr
--
MandrakeLinux 10.1 Official, kernel 2.6.8.1-24mdk, KDE 3.2.3
web  : www.webpark.cz/ok2cqr