RE: fetchmail a třídění pošty

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Březen 16 09:40:15 CET 2005

Pavel Just <mailto:Pavel.Just na ais.cz> wrote:
> Zdravím
>
>   Mám fetchmail na distribuci debian 3.1. Verze fetchmailu je 6.2.5.
> V /etc/fetchmailrc mám: poll nejaky.mail.cz protocol POP3 username
> jmeno password
> heslo keep smtphost localhost
>
> Problém je v tom, že zprávy vyzvedne, naštěstí nesmaže, ale neroztřídí
> do lokálních schránek nýbrž všechny zprávy dostane uživatel fetchmail.

	Chápu, taky jsem občas řešil, nepomůže za to doplnit něco na způsob

poll.... <heslo> keep as *

Případně obejít procmailrc či virtusertable pomocí adela=gabina atd... - ale
pro hodně uživatelů je to otrava... A doménový koš se dá použít via
postmaster... (jo a pokud nesedi hostname s doménou pro kterou se pošta
stahuje, tak pomoci localdomain říci o jakou se jedná)