OT: MSIE

Středa Březen 16 10:24:28 CET 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na fonet.cz> wrote:
> Nechci vyvolávat flame, ale toto tvrzení je velmi odvážné a ve své
> podstatě i mylné - jako firma uzavíráte smlouvu o dílo na dodávku nečeho
> někomu, jak ten to použije je čistě jeho věc...

samozrejme, vzdy zalezi na kvalite zadania. Ale profesionalny webdesigner
by si mal dat zadanie dostatocne vysvetlit a prediskutovat so zadavatelom.
Specialne v pripade, ze si chce odkaz na danu stranku umiestnit k sebe ako
referenciu...

> je to stejné jako byste chtěl tvrdit, že reklamu, kterou vyrobí reklamka
> je pro lidi a že je špatně, že ta reklamka vyrobila radiový spot místo
> toho, aby udělala malý filmeček pro televizi, protože víc lidí tím
> osloví...

myslim ze toto prirovnanie silne kriva. Sadlo by skor porovnanie s
reklamou ktoru pustite do rozhlasu firemneho v porovnani s rozhlasom
verejnym. Skratka a jednoducho nie je dolezite ako vyzera stranka na
pocitacoch vo firme, dolezite je ako bude vyzerat u zakaznikov.

Spam is for losers who can't get business any other way.