zaloha partition

Středa Březen 16 10:31:13 CET 2005

konf - test <konf na czechpregnantgirls.com> wrote:
> poradil by mi nekdo jak zazalohovat partition pres SCP ?..

neskusite partimage? sice chce vlastny demon (zvlada SSL) ale funguje
dobre a nezazalohuje co netreba (pozna FS a vie co vynechat).

(je pravda ze zatial som ho skusal lan na ntfs ale ratam s tym ze ostatne
by mohol tiez vediet)

> skousel jsem to pres netcat
> u sebe na nb jsem si spustil #nc -l -p 10000 > backup.dat
>
> a na tom kde to chci zalohovat jsem chtel dd if=/dev/hda1 | nc
> <192.168.0.1> -p 10000

potom preco nc? preco nie:

ssh notebook dd if=/dev/hda1 | gzip > notebook-hda1.img.gz

pripadne na notebooku:

dd if=/dev/hda1 | gzip | ssh server dd of=notebook-hda1.img.gz

Emacs is a complicated operating system without good text editor.