OT: MSIE

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Středa Březen 16 12:41:42 CET 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> Ano, za předpokladu, že zadavatel chce diskutovat.

pokial zadavatel nechce diskutovat, a nezadava projekt ale vrta
do toho co ma byt postavene na akej technologii, pripadne si
nenecha poradit, nema pre business vyznam. od takeho klienta
utekat cim dalej tym lepsie. je to o profesionalite nielen vykonavatela, ale
i klienta. ci totiz vie co vobec chce.
pokial nie, nema vyznam pre neho cokolvek robit, pretoze bude vzdy
nespokojny.