OT: MSIE

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Březen 16 13:04:03 CET 2005

Roman Fordinal <mailto:aben na webcom.sk> wrote:
> .html stranky a nepouziva kaskadove styly, tak potom asi tazko moze
> robit optimalizacie pre nejake browsery, nebodaj mobilne zariadenia
> a crawlovacie roboty s atomatickou zmenou designu, jazyka,
> optimalizacie medii, zmenou charsetu, etc...
> nebavime sa dufam o amateroch ktori bastlia sukromne webiky v
> notepade, ze?

	Ne to samozřejmě vůbec ne, můžete mi dát odkaz na referenční WWW
prohlížeč, který implementuje (a nedomýšlí si) zmíněné technologie (stačí
HTML, případně XHTML, CSS (má po tolka letech smysl rozdělovat levely?! -
CCS1, CSS2 entry, CSS2, CSS-P...), JavaScipt dle normy ECMA) tak jak hovoří
technická norma (www.w3c.org, www.ecma-international.org apod.)? Tedy žádné
quirks mody apod.? Četl jsem včera, že to má za cíl MS IE 7.0, slovy ať to
stojí co to stojí... vzhledem k tomu, že do dnes to nedělá ani technologická
základna na bázi renderovacího jádra Géčka jsem na výsledek opravdu zvědavý.

	Kdyby takovéto zařízení (mezi něž nelze počítat ani MSIE, Firefox,
Mozilla Suite, NetScape, Operu, Konqueror apod.) / software existovalo,
určitě bychom byli jako implementátoři daleko spokojenější.

PS: Opravdu se nebavím o bastlířích stránek, ale o tvrdém (a drahém)
bussinessu...