postfix

Petr Stanek snek na penguin.cz
Středa Březen 16 12:51:49 CET 2005

Miroslav Maiksnar napsal(a):

> Ano, mohu potvrdit, SASL2 ma ucty uplne zvlast -- umi udajne vic moznosti
> ukladani uctu, ale treba k pouzivani LDAP se mi ho dokopat nepodarilo ;o(

No nevim, jsem presvedcen ze muj postfix pouziva pouze SASL2 a ucty beru
ze systemu!

# ldd /usr/lib/postfix/smtpd | grep sals
        libsasl2.so.2 => /usr/lib/libsasl2.so.2 (0x00263000)

# ldd /usr/sbin/saslauthd | grep sasl
        libsasl2.so.2 => /usr/lib/libsasl2.so.2 (0x004c3000)

# cat /usr/lib/sasl2/smtpd.conf
mech_list: PLAIN LOGIN
pwcheck_method: saslauthd

# cat /etc/default/saslauthd
START=yes
MECHANISMS="pam"

SMTP AUTH mam v postfixu povolen jen pres TLS.

Snek