web kamera - monitoring

linux na mga.sk linux na mga.sk
Středa Březen 16 13:48:21 CET 2005

hmmm tak to asi stoja za uvahu tie sietove kamery. to uz je cena iba dvojnasobna
oproti tej vasej philipske. len sa bojim ist do nich aj z duovodu podpory pod
linuxom, ale kedze sa to tvari (aspon predpokladam) ako nejake ethernet
zariadenie tak by to nemal byt asi problem.

co sa tyka striedaveho citania to by mi nevadilo - s tymto problemom som aj
pocital. pokial by to bolo dost rychle je to OK. ako je to so SW? je ku tej
philipske dodavany nejaky soft pre linux na ovladanie a snimanie, alebo mate
nieco distribucne, alebo si to musi clovek nabusit sam?

 vdaka,

 g.

btw.: nie je to pre zakaznika, ale pre mna. mame v okoli dost pocetne a pocerne
spoluobyvatelstvo a najlepia ochrana je prevencia, takze to chcem skusit touto
cestou - co najmensie naklady, co najvaecsi efekt.