web kamera - monitoring

linux na mga.sk linux na mga.sk
Středa Březen 16 14:29:22 CET 2005

Nooo, neviem ci by 100Mbit siet a komprimacia bola nutna v pripade ciernobieleho
obrazka (aj ked slusny BW obrazok tiez musi mat nejaku bitovu hlbku).
A navyse ja planujem maximalne 2-3 fps pri 800x600 a rezim 15fps len v pripade
detekcie pohybu s tym, ze sa to zaroven bude posielat ku mne na server.
A ani to nemusi byt mpeg2. Mali by to byt len obrazky pri kratkej expozicii -
video nepotrebujem a ani od kamery nevyzadujem. Samozrejme by mala kamera
produkovat nejaky "rozumny" format obrazkov a nie nieco ako "bmp".
Zaroven potrebujem nejaky soft na ovladanie (som schopny ho naprogramovat aj
sam) kamery (minimalne prechod zo stand-by do intruder rezimu a pod.) a to
najlepsie cez web a SSL.

   g.