web kamera - monitoring

linux na mga.sk linux na mga.sk
Středa Březen 16 15:25:06 CET 2005

asi to tak urobim. nasiel som nejake referencie na Genius VideoCAM Web
http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/13267 a okrem toho som nasiel do 5000skk
IPkameru MICRONET IP CAMERA SP5510 ktora ma ovladanie cez vlastny web server
takze by som znej obrazky pre vlastnu potrebu tahal cez wget. dufam, ze nema
len video ale aj pictures. takze skusim asi toto riesenie aj ked nebudem muoct
pouzit 4 kamery, ale nejako to prezijem.
aj tak ma ale mrzi ze nie je nieco na baze webkamier do 1000skk. a to som toho
prehladal na inete hodne. keby mam cas a peniaze experimentovat ......:)))
ak by ste este niekto na nieco prisiel, budem rad (pls nie riesenia typu IRDA
cidla a mikrofony a pod. fakt potrebujem kameru a obrazky.)

vdaka,

 g.