Windows Update v siti bez Windows serveru

Jan Novak honza na seznam.cz
Středa Březen 16 22:15:11 CET 2005

T-sonic napsal(a):
> Zdravim,
>
> nevite nekdo, jestli je mozno nejak resit sluzbu Windows Update pro
> stanice s W2k a WXP v siti za firewallem bez toho abych investoval do
> Windows 2003 serveru a SUS ? Prestoze se muze zdat, ze tenhle dotaz
> patri do jine konference, tak myslim, ze je to problem typickeho spravce
> site s MS stanicemi a Linux servery.
>
> Diky za jakoukoliv i zapornou odpoved.

No skousel jsem to resit kvuli lenosti mistnich winadminu, strasne mne
sere pokud musim pro update nove nainstalovane uceby (az 2x tydne)
pokazde jako debil stahovat SP4 a dalsi "doplnky" ....

Chtel jsem to udelat pres transparentni proxy server, ale bohuzel de
"nakesovta" stezi 1/3 update :(

Takze pokud to ma nekdo vyreseno taky to rad uvitam

Snek