Cyrus + logování

david_novy na lion.cz david_novy na lion.cz
Čtvrtek Březen 17 07:50:15 CET 2005

No spíš jde o to, že já ve /var/log/maillog vydim, že zpráva dorazila od
někoho k někomu a pak jí měl MTA předat cyrusu a měla být uložená ve
schránce (u nás na SUSE je to /var/spool/imap/user/uzivatel). V maillog
ta informace je, ale uzivatzel mi tvrdí, že mu nedošla, že jí nedostal,
tak se snažim najít někde něco, že byla uložena do jeho schránky.
Normálně v /var/spool/imap/user/uzivatel jsou uloženy zprávy, které
obsahují ID, které je uloženo i v maillog, ale zrovna tahle zpráva tam
není. Stačilo by mi i třeba log o smazaných zprávách, nebo tak něco?

DN