XI-626 zatuhne PC

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Březen 17 08:42:34 CET 2005

On Thu, Mar 17, 2005 at 02:39:43AM +0100, Martin Mancuska wrote:

>  Toto je celkom zaujimave
> Ako riesite HW watchdog?

Tech je mnoho. Opteron (alespon na mem tyanu) ma nekolik watchdogu primo
na chipsetu. Pro bezne pc s xi-626 se pouziva takova trivialni vecicka
pripojena na com. Odkaz na stranky kde je schema vcetne tistaku a
skriptu pro linux:
http://www.simandl.cz/stranky/elektro/resetator/resetator.htm

-- Dalibor Straka